Lawatan Kumpulan Gay: Khazanah Sepanyol

hari 12dari £ 5495

Mengenai Perjalanan ini

Lawati salah satu negara paling budaya di Eropah dalam lawatan kumpulan gay Sepanyol ini. Berjalanlah dengan rakan-rakan gay melalui kawasan desa yang indah, dan terokai keindahan bandar-bandar yang sibuk seperti Madrid, Toledo, dan Seville.

Tarikh Bertolak

• 12th Oktober 2021 Selasa
Buat Pertanyaan

Hubungi Pakar Perjalanan kami: 1-888-489-8383

Pecahan Perjalanan Berkumpulan

Harta Karun Kumpulan Gay Sepanyol

Hari 1 dan 2: Madrid

Setibanya di Madrid Airport, anda akan dijumpai oleh pemandu kami dan dipindahkan ke hotel bergaya anda, yang terletak berhampiran dengan Plaza Mayor. Luangkan waktu petang di waktu lapang sebelum bertemu dengan kumpulan untuk koktel dan makan malam alu-aluan di Casa Botin malam ini. Keesokan harinya anda akan dibawa melawat Madrid dengan berpandu. Di sini anda akan dibawa ke Prado Art Museum dan Palacio Real. Setelah menikmati bersiar-siar kami akan berhenti sebentar untuk makan siang tapas santai di Mercado de San Miguel. Luangkan waktu petang untuk menjelajah atau bersantai sesuka hati.

Hari 3: Toledo

Hari ini kita akan melawat Toledo yang berdekatan, sebuah kota yang berkubu hanya satu jam dari Madrid. Sekali lagi anda akan dibawa mengikuti lawatan berpandu, dengan mempamerkan katedral Gothic yang mengagumkan. Seterusnya, anda akan mengunjungi Gereja Santo Tome, selepas itu kami akan berhenti untuk makan tengah hari tidak rasmi. Lawatan kami berakhir di Sinagoga Santa Maria la Blanca. Sebaik sahaja hari berakhir, kami akan kembali ke Madrid, di mana anda boleh menghabiskan malam terakhir anda di ibu negara dengan masa lapang. Sekiranya anda berminat untuk menari, kunjungi daerah La Chueca, tempat hiburan malam gay terbaik di Madrid.

Harta Karun Kumpulan Gay Sepanyol

Hari 4: Cordoba

Hari ini dimulakan dengan perjalanan kereta api berkelajuan tinggi 1.5 jam ke Cordoba. Dari sini, anda boleh mendaftar masuk ke hotel kami yang menawan. Siang ini anda akan mengikuti lawatan berjalan kaki di Old Quarter, yang telah berdiri sejak abad ke-8 dan terkenal dengan percampuran budaya agama. Malam ini kami akan menjamu selera secara berkumpulan di restoran tempatan.

Hari 5 dan 6: Seville

Destinasi kami hari ini adalah Seville, hanya dalam jarak 2 jam perjalanan. Dikenali sebagai ibu kota budaya Sepanyol, terdapat banyak perkara yang dapat dilihat dan dilakukan di sini. Semasa kami berhenti sebentar untuk makan siang ringan, anda juga akan berpeluang mencicipi beberapa minyak zaitun buatan tempatan di kawasan ini. Selepas makan tengah hari, singgah ke hotel dan bergabung semula dengan kumpulan untuk berjalan-jalan orientasi di Jewish Quarter. Malam ini kita akan meraikan malam pertama kami di Seville dengan bar bar tapas.

Keesokan harinya dimulakan dengan sarapan yang santai, selepas itu anda akan bertemu dengan pemandu kami untuk lawatan ke bandar. Di sini anda akan mengunjungi beberapa laman web terpenting di Seville, termasuk Plaza de Espana dan Katedral Saint Mary of the See. Makan tengah hari dan makan malam akan diadakan secara bebas hari ini.

Harta Karun Kumpulan Gay Sepanyol

Hari 7: Seville, Olvera, dan Ronda

Semasa kita menuju ke destinasi seterusnya, kita akan berhenti di Setenil de la Bodega, salah satu kampung putih paling indah di Taman Negara Sierra Grazalema. Setelah berhenti bersiar-siar, kami akan terus ke Ronda, sebuah perkampungan Iberian atau Celtic yang berkubu. Akhirnya kami akan memeriksa Parador Sepanyol, dengan pemandangan yang menghadap ke jurang. Luangkan waktu petang seperti yang anda mahukan, sebelum kita menikmati pengalaman menjamu selera malam ini di Parador.

Hari 8 dan 9: Granada

Pagi ini kita akan mengunjungi wilayah bukit antara Cordoba dan Granada, rumah istana, menara, dan kebun-kebun pohon zaitun yang luas. Destinasi kami seterusnya adalah di wilayah Alpujarra, yang terkenal dengan lanskap pergunungan dan kampung-kampungnya yang putih. Di sini anda boleh menantikan menunggang kuda diikuti dengan makan tengah hari di kampung berhampiran. Setelah berhenti sebentar untuk makan tengah hari, kami akan terus ke Granada. Setibanya di sana, kami akan mendaftar masuk ke hotel dan berjalan-jalan di sekitar bandar. Terdapat banyak tarikan untuk dilakukan di sini, termasuk: Kapel Diraja, Albayzin, dan Plaza del Salvador. Malam ini kami menjamu selera secara berkumpulan.

Keesokan harinya penerokaan Granada anda diteruskan, dengan lokasi seperti benteng Alhambra dan Generalife dalam jadual perjalanan. Nikmati makan tengah hari secara bebas dan habiskan sepanjang hari seperti yang anda mahukan.

Tanzania Safari dan Zanzibar Extension

Hari 10 dan 11: Malaga, Rock of Gibraltar, dan Costa del Sol

Hari ini kami bertolak ke Costa del Sol, di mana anda akan mengunjungi pelabuhan Malaga, salah satu bandar tertua di dunia. Pada sebelah petang anda akan dibawa melawat berjalan kaki tidak rasmi, termasuk perjalanan ke Istana Gibralfaro. Setelah seharian sibuk menghabiskan waktu petang dengan bersantai, menjamu selera, atau menjelajah.

Keesokan harinya akan merangkumi lawatan di Costa del Sol, termasuk perhentian di Gibraltar. Di sini anda akan menyaksikan salah satu mercu tanda paling penting di rantau ini, Rock of Gibraltar. Malam ini kami akan kembali ke Malaga untuk makan malam perpisahan.

Harta Karun Kumpulan Gay Sepanyol

Hari 12: Berlepas

Bagi sebilangan daripada anda, hari ini menandakan berakhirnya perjalanan kami melalui khazanah Sepanyol. Bagi mereka yang pulang, anda akan dipindahkan ke lapangan terbang Malaga tepat pada waktunya untuk penerbangan anda. Sekiranya anda memilih untuk melanjutkan perjalanan, anda akan menaiki penerbangan ke Barcelona yang indah.