Semak Harga & Tempah Terus

MEN’s Resort & Spa – Gay Hotel

Hotel 3-Bintang di Wat Po Street, Siem Reap, Cambodia  peta

Mengapa hotel ini ?: Hotel gay. Akses percuma ke Sauna LELAKI. Pilihan popular.

Hotel yang sangat popular di Travel Gay. Resort lelaki yang mewah ini mempunyai 6 suite luas (dengan katil bersaiz king) dan 4 bilik standard (dengan katil bersaiz queen).

Semua bilik berhawa dingin dan dilengkapi dengan TV LCD, bar mini, kemudahan membuat teh & kopi. Terdapat WiFi percuma, kolam renang air masin yang besar, dan para tetamu mendapat akses percuma tanpa had ke Sauna & Spa LELAKI kemudahan.

Pemilik Pierre, rakannya Sopheara, dan kakitangan mereka yang ramah bersedia membantu merancang penjelajahan anda tentang Angkor Wat dan pemandangan gay tempatan.

Ciri-ciri

bar, kafe, kolam renang, spa, Wi-Fi percuma

Dikemas kini: 29-Apr-2020
9.8
yang luar biasa

Berdasarkan 10 undi

laporkan maklumat yang salah
tambah acara

Travel Gay Foto Komuniti 0

Muat naik gambar anda

Dengan memuat naik, anda memberi kami a lesen untuk menggunakan gambar.
Foto disemak sebelum orang lain dapat melihatnya.

Travel Gay Ulasan tentang MEN's Resort & Spa – Hotel GayTinggalkan Kajian

1. H Hsan
    mengesyorkan

"Saya datang ke Siem Reap untuk percutian kecil selama 6 malam. Saya sangat menikmati penginapan saya.
    Kakitangannya cantik dan ramah, biliknya besar dan sejuk (terima kasih aircon), makanan dan minumannya murah dan yang boleh saya katakan adalah MENCUBA KELAB SANDWICH! OMG, sangat sedap.

Terima kasih kerana mempunyai saya, saya mempunyai penginapan yang indah dan walaupun saya sering bekerja, saya masih dapat menikmati berenang dan berjemur.

Sangat mengesyorkan. "

08-Oct-2019
  2. M Menandakan
    Cinta cinta Suka tinggal saya!

"Tiga malam di resort Oasis ini dan bersenang-senang. Pierre, tuan rumah, adalah orang yang cantik dan luar biasa dengan komunikasi sebelum saya tiba dan sepanjang penginapan saya, pemindahan yang teratur dari lapangan terbang yang saya cadangkan, menjadikan hidup begitu mudah! Kakitangan sangat ramah dan membantu dengan sebarang pertanyaan, lawatan, keperluan.

Hanya dalam perjalanan singkat dari tuk-tuk dari pusat bandar - saya berjalan dan hanya 20-25 minit berjalan kaki melalui bandar. Tuk-tuk tersedia pada waktu siang dan hampir sepanjang malam tepat di luar hotel.

Taman-taman yang indah, kawasan kolam renang yang bagus dan bar / snek yang menyajikan sarapan, makanan ringan dan beberapa koktel yang lazat dan berpatutan. Setelah seharian melihat-lihat, kawasan kolam benar-benar menjadi oasis untuk pulang!

Selepas 5:17 / 00:XNUMX, kawasan sauna dibuka dan biasanya menarik ramai pelancong dan lelaki tempatan. Sauna merangkumi sauna kering dan wap, jakuzi dan pancuran mandian. Itu hanya lelaki, cukup kata :-)

Bilik-bilik dihias dengan baik dan mempunyai semua kemudahan yang anda perlukan semasa menginap di hotel dan jika tidak bertanya, Pierre dan pasukan akan memberi nasihat.

Apabila saya kembali ke Siem Reap, saya pasti akan tinggal di resort lelaki lagi. "

15-May-2019
  3. G Guilhem
    Perjalanan G dan JP

"Tempat yang hebat dengan pemilik dan kakitangan yang sangat ramah. Kolam renang besar dan indah, makanannya enak dan mereka memberi anda banyak nasihat untuk mengunjungi kuil-kuil dan lebih banyak lagi tempat di sekitarnya. Kami sangat mengesyorkan tinggal di MEN's Resort & Spa jika anda pergi ke Siem Reap. "

02-Feb-2019
  4. U Uan
    Menyukainya

“Menginap di Lelaki selama 6 malam dan menyukainya. Bilik standard selesa untuk saya, seorang pengembara tunggal. Kakitangan ramah, sopan dan penuh perhatian. Mereka membersihkan bilik tetamu sementara tetamu bersarapan yang enak. Sarapan pagi sederhana tetapi bagus dengan bahagian yang bagus. Terdapat pasar raya yang bagus (5 minit berjalan kaki), dan Starbucks (15 minit berjalan kaki). Walaupun semua tetamu gay, jangan mengharapkan pertemuan panas di kalangan tetamu hotel. Keseronokan akan bermula apabila tetamu bukan hotel (lelaki dan warga Kemboja tempatan) masuk selepas jam 5 petang untuk menjelajah sauna dan kolam renang setiap hari. "

18-Nov-2018
  5. D D
    hebat

“Pengalaman hebat. Perkhidmatan pada tahap yang sangat tinggi. Bersih, bergaya, tidak terlalu sesak. Pengurus (lelaki Perancis yang tinggal lama di Siem Reap) adalah antara orang paling baik yang pernah saya temui. Kakitangan yang sangat membantu. Ia bernilai setiap sen. Saya dengan senang hati akan kembali ke hotel ini.
    PS, sarapan tidak begitu hebat seperti yang mereka katakan, tetapi lebih enak. "

03-Feb-2018
  6. D Doug
    Kuil Santai

"Men's Hotel adalah surga bagi pelancong lelaki gay. Ini adalah tempat yang sangat santai di mana para tetamu merasa bahawa mereka benar-benar dialu-alukan dari saat mereka tiba hingga waktu mereka mendaftar keluar. Ia terletak di jalan kediaman yang tenang tidak jauh dari jalan perbelanjaan yang sibuk, dan berada dalam jarak berjalan kaki ke pusat bandar dan kawasan hiburan dan pasar Siem Reap.

Kemudahannya moden dan anggun. Sarapan (termasuk dalam harga bilik) disajikan di kebun wangi orkid dan frangipani di sebelah kolam renang, dan berlimpah dan enak. Terdapat juga gimnasium, dan kawasan yang luas di sekitar kolam renang dengan pohon palma. Akses juga disediakan ke satu-satunya mandian sauna gay di bandar yang menarik perhatian penduduk tempatan dari jam 5 hingga 9 malam setiap hari.

Biliknya moden dan selesa. Kakitangan sangat ramah dan akan memenuhi hampir semua permintaan yang dibuat daripada mereka. Terdapat banyak laman web arkeologi di kawasan ini, dan hotel akan mengatur pengangkutan ke kawasan ini, dan kawasan lain yang mungkin ingin dikunjungi, dan pemiliknya Sophira dan Pierre dengan senang hati dapat berkongsi maklumat mengenai bandar mereka. Ini adalah lawatan kedua saya, dan saya benar-benar menikmati 10 hari penginapan yang santai dan sangat istimewa, dan berharap dapat kembali “

06-Jan-2018
  7. u Uwe
    penginapan yang sangat menyenangkan

"Profesional, tampan, membantu, boleh dipercayai - semuanya bagus"

22-Nov-2017
  8. J Jakkrapun
    Cozy

"Sangat disyorkan, biliknya sederhana tetapi bersih dan selesa.

Saya menginap di sini selama 3 malam di tingkat dua dengan pemandangan kolam renang seperti yang diminta. Tempat penginapan ini dijaga dengan baik. Kakitangan sangat ramah, membantu dan terlatih.

Tempat ini memberikan: pemindahan lapangan terbang dengan harga yang berpatutan, bilik bersih / selesa, dan mereka menyajikan beberapa pilihan menu set sarapan dengan produk berkualiti pada waktu pagi. Sekiranya anda mencari resort bertaraf 3 atau 4 untuk menginap di Siem Reap tempat ini adalah jawapan anda yang tepat. Percayalah anda tidak akan kecewa! "

20-Oct-2017
  9. T Tonny
    5 * pengalaman

"Ini adalah pertama kalinya kami tinggal di Men's Spa dan pertama kalinya kami di Kemboja, dan kami tinggal pada masa ini untuk menulis ulasan ini.

Kami menghabiskan banyak masa di Thailand, dan kami tidak pernah tahu betapa ramahnya orang-orang Kemboja dibandingkan dengan orang Thailand. Orang Kemboja masih mempunyai "rasa tidak bersalah" yang telah hilang oleh orang Thai atas sebab komersial.

Sejak awal proses tempahan, perkhidmatan seperti yang diharapkan dari hotel 5 *.

Pierre menghubungi sebaik sahaja dia menerima tempahan kami dengan maklumat mengenai penginapan kami dan pelbagai lawatan yang dapat mereka atur dengan panduan mesra gay.

Kami melakukan lawatan Kuil litar pintas yang semuanya diatur sebelum kami tiba dan menagih melalui hotel yang sangat bagus.

Setibanya kami, kami disambut oleh Pierre yang sentiasa ada setiap hari untuk sebarang pertanyaan yang anda ada.

Sekarang hotel, kami telah tinggal di tempat yang serupa di seluruh Asia sebelumnya, namun Spa Lelaki telah menaikkan bar, semuanya difikirkan, dari peralatan mandi hotel berjenama, gaun berpakaian, sandal jubah di bilik yang berguna untuk sauna, tempat tidur berkualiti lembut kita boleh terus maju, dan untuk menambahkan pasukan kakitangan yang luar biasa yang tidak pernah cukup untuk anda dan nampaknya gembira dalam kerja mereka.

Sarapan yang enak setiap hari termasuk dalam harga bilik kami.

Kami mendapat urutan di tempat ketika kami tiba. Ia sangat baik, kuat dan lagi di persekitaran yang sangat bersih termasuk mandi di bilik untuk mandi sebelum dan sesudahnya.

Kawasan kolam renang dan teres juga dilengkapi dengan cahaya yang selesa pada waktu malam untuk mewujudkan suasana yang indah.

Sauna di lokasi, yang juga sangat bersih dibuka pada pukul 17.00 dan pelawat tempatan dan asing tiba dan anda boleh membuat sambungan baru.

Terdapat juga sebuah gim kecil dengan kemudahan yang mencukupi.

Bila-bila masa kita kembali ke Kemboja dan Siam Reap Men's Spa akan menjadi satu-satunya tempat kami menginap.

Terima kasih Pierre dan pasukan. "

23-Sep-2017
  10. J Jessie
    Tempat yang indah untuk pelancong gay di Siem Reap

"Harga murah, bilik bersih dan unik, lokasinya menarik, kakitangannya ramah seperti biasa dan banyak yang boleh dijumpai. Hotel seksi butik “

03-Sep-2017
  11. M Menandakan
    Harta yang sempurna

"Kakitangannya bekerja keras, ramah dan selalu bersedia untuk melakukan perbualan. Dan mereka sangat senang dilihat.

Tempat penginapan ini benar-benar indah, sangat bersih dan dijaga hingga tahap yang terbaik. Setiap pagi kakitangan bekerja keras, menjadikannya kelihatan sempurna.

Tempat penginapan ini berada di lokasi yang bagus (cukup dekat dengan Siem Reap tetapi masih di kawasan yang tenang) dan selamat dan selesa. Semua lelaki gay tempatan dan pelawat tahu tentang harta tanah dan ramai yang tiba di sekitar matahari terbenam ketika spa dibuka.

Spanya besar dan bersih dan ada peluang besar untuk bertemu dengan seseorang yang panas dan baru setiap malam.

Pierre, pemilik harta tanah, sangat membantu, ramah dan baik. Dari masa tempahan saya hingga saat pemergian saya, dia memberikan nasihat dan sokongan hebat untuk Siem Reap, Kemboja dan keperluan perjalanan saya masing-masing. "

04-Dec-2016
  12. J James
    Penginapan yang hebat di Siem Reap

"Pierre adalah tuan rumah yang hebat, kemudahannya dijaga dengan baik dan kakitangannya sangat ramah dan cekap. Terutama seperti bar tepi kolam yang sangat baik. Ruangan itu bersaiz baik dan bersih bersih selama kami menginap. "

15-Aug-2016
  13. D Dave
    Pelarian Hebat

“Pierre at Men's Resort benar-benar tahu mengurus tetamu! Kami membuat pengaturan untuk pengangkutan lapangan terbang melalui resort. Kami mendarat dan pemandu kami Sout membawa kami untuk lawatan singkat ke Siem Reap dan terus ke hotel. Pierre sedang menunggu kami di pintu! Dia menyambut kami dengan tuala sejuk dan minuman yang menyegarkan, kemudian meninjau beberapa tarikan bandar dan resort.
    Ini adalah tempat yang sangat selesa dan ramah dari lalu lintas dan kebisingan di pusat bandar. Seseorang boleh berjalan ke kawasan pasar tetapi selalu ada tuk-tuk yang menunggu di luar. Bilik kami berada di tingkat dua yang menghadap ke kolam renang dan kawasan taman yang indah. Ia bersih dan mandi yang luar biasa. Selalu ada kakitangan di sekitar untuk mengurus permintaan. Kami menikmati sarapan pagi percuma setiap pagi.
    Pada waktu malam, spa dibuka untuk orang ramai. Ini adalah suasana sosial yang sangat santai di mana kami dapat bertemu dengan penduduk tempatan dan pelancong dari seluruh dunia. Sukar untuk membuat pilihan tempat penginapan berdasarkan ulasan dari orang lain tetapi saya boleh mengatakan bahawa ini adalah pilihan TERBAIK di Siem Reap. Setelah tinggal di resort gay ini, saya tidak akan mempertimbangkan tempat lain. "

18-Nov-2015
  14. D David
    Hanya yang terbaik

"Saya hanya tinggal di resort ini selama 5 malam dan tidak dapat memujinya dengan cukup baik. Biliknya bersih; perkhidmatan sempurna, dan kakitangan yang menyenangkan, masing-masing. Tidak ada masalah yang terlalu banyak. Malah urut itu hanya untuk mati! Terima kasih banyak kepada semua yang berkenaan.
    David dari Ballarat, Australia “

21-Sep-2015
  15. K Kjell
    Permata untuk lelaki gay.

"Mens Spa memang patut dikunjungi. 5 bintang dan harga sederhana untuk kemewahan. Ia adalah Syurga gay di bahagian Asia ini. Semua kemudahan. Biliknya selesa dan selesa. Spa terletak di puncak. Tukang urut terbaik di Kemboja. Makanan dan minuman yang sangat sedap. Kolam renang dan kolam renang yang hebat, Gym, bunga yang indah. Senang bergaul dengan penduduk tempatan. Kita semua mahu bertemu orang Kemboja. Pemandu tuktuk yang menunggu di luar sangat membantu dan menjadikan hidup kita begitu mudah. Mereka tahu dengan tepat ke mana hendak membawa kita. Jangan lupa tip sedikit. Kesopanan. Tuktuk kegemaran saya ialah Encik Hak. Panduan penuh ke kuil-kuil. Dia dapat menjelaskan kepada saya semua relief di kuil-kuil jauh lebih baik daripada panduan profesional berbahasa Inggeris yang lemah. Ketika itu sangat panas, dia memandu saya di dalam kereta berhawa dinginnya. Jangan lupa mengunjungi Tonle Lake untuk melihat kehidupan di kampung-kampung terapung. MENS SPA dan Siem Reap adalah tanah air saya di seluruh dunia. "

30-Nov-2014
  16. P Paul
    pasukan profesional yang hebat !!!

“Ketika saya menempah di MEN's, saya sudah membaca beberapa ulasan yang sangat baik, saya yakin bahawa saya akan menikmati penginapan saya di sana. Tetapi saya benar-benar terkejut apabila mendapati bahawa hotel ini lebih dari sekadar hotel.

MEN's mempunyai tukang urut terbaik di Siem Reap, dan tentu saja anda tidak perlu secara khusus meminta tukang urut lelaki seperti di spa lain ;-)

Mereka juga mempunyai restoran yang sangat baik yang sangat menyeronokkan apabila setelah seharian di kuil-kuil yang sesak saya tidak rela berpindah lagi dari syurga ini.

Tetapi yang paling penting, apa yang membuat saya tidak dapat dilupakan adalah tawaran mereka untuk perkhidmatan pelancongan. Niat pertama saya adalah untuk menghubungi pengendali pelancongan tempatan, tetapi ketika saya melihat bagaimana pasukan hotel ini teratur dan profesional, saya memutuskan untuk mempercayai mereka. Lawatan yang mereka sediakan untuk saya sungguh hebat. Oleh kerana ia merupakan pengaturan minit terakhir, mereka tidak dapat menempah panduan yang sama untuk saya selama dua hari berturut-turut. Tetapi pada kedua-dua hari lawatan itu saya ditemani oleh dua pemandu profesional yang cantik dan berpengetahuan. Mereka sangat baik untuk mengelakkan orang ramai dan membenarkan saya menemui tempat-tempat tersembunyi yang mungkin dilupakan oleh kebanyakan pelancong. Pada hari ketiga saya terus ke tasik Tonle Sap dengan hanya pemandu yang juga hebat dan mempunyai rasa humor yang hebat. Nampaknya perkhidmatan pelancongan hanya tersedia untuk para tetamu hotel. Sayang sekali bagi yang lain, hehe ... tapi itu menjadikan satu lagi alasan untuk tinggal di LELAKI! "

13-Dec-2013
  17. D Daniel
    Satu kemestian di Siem Reap!

"Apa yang perlu ditambahkan pada ulasan benar ini? Ini adalah syurga yang sebenar; pemilik yang cekap, kakitangan yang tersenyum, tukang urut profesional, makanan yang sangat baik, bilik yang luas, semuanya sempurna. Lawatan boleh diatur dengan atau tanpa panduan peribadi dan lebih daripada itu, dengan harga yang berpatutan. Pasti saya akan kembali dan lebih cepat lebih baik. "

14-Nov-2013
  18. H Hans
    Tempat gay di Siem Reap !!!

"Saya tinggal 4 hari di MEN's, dan saya akan tinggal lebih lama jika saya tahu ia sangat baik. Tetapi saya pasti akan kembali tahun depan.
    Ini adalah kali pertama saya tinggal di hotel 'semua lelaki', dan saya tidak pasti sama ada saya akan menghargai konsep itu. Saya tiba setelah satu minggu di sebuah resort pantai di Phuket, yang penuh dengan keluarga dengan anak-anak, walaupun ia dianggap sebagai 'mesra gay.' Tiba di MEN adalah benar-benar syurga gay. MEN's mempunyai kakitangan yang hebat, melakukan pekerjaan yang hebat dengan perkhidmatan 5 bintang - sentiasa bersedia membantu. Bilik-biliknya sangat direka dan sangat selesa. Persekitaran sentiasa sunyi. Saya tidur dengan lena. "

04-Nov-2013
  19. I januari

“Ini adalah hotel yang bagus untuk lelaki gay untuk tetap selesa dan privasi. Biliknya sangat bagus dan kawasan kolam renang, sauna, jakuzi, dll, dan sangat bersih. Pemiliknya baik dan sopan tetapi tidak banyak bergaul dengan tetamu.

Satu-satunya kelemahan adalah jalan menuju hotel yang mengerikan dan merosot dari tempat itu kerana anda baru sahaja hendak masuk dan keluar dari tempat itu. Hanya 300m dan sangat mudah diperbaiki, jadi saya tidak faham mengapa mereka tidak melakukan sesuatu mengenainya. "

01-Jul-2013

Tulis komen atau ulasan tentang MEN's Resort & Spa - Gay Hotel

Pengalaman dan komen anda benar-benar dapat membantu pelancong gay yang lain.

Nama keluarga & alamat e-mel anda TIDAK akan diterbitkan.
Dengan mengemukakan ulasan, anda bersetuju untuk ditambahkan ke senarai mel kami.
Masukkan alamat e-mel anda dengan teliti - kami mungkin akan menghantar permintaan pengesahan.
Kami TIDAK akan berkongsi maklumat peribadi anda dengan sesiapa sahaja.
Kami memeriksa setiap ulasan sebelum diterbitkan.
Anda boleh membaca dasar kesederhanaan dan gambar kami di sini.